Alter Schwede (Teil 1)

Dr. Krisin googletranslatiert alte,  ABER NICHT VERGESSENE, Artikel dieser ausgesprochen schönen und informativen Seite:

 

Nej! Inte igen!

Vid slutet av april hade jag 8 TV-program. För en 32 „tums TV är 4“ per kanal. Det faktum att det är för mycket på TV har också noterat den australiska regeringen. Och det är därför de gav oss fjärrkontrollen Spacken (insider) donerade 17 kanaler på en gång. Varje noteras att detta är en sändare för mycket för att dela upp det med två. Men vad som helst. Även Pink Floyd sjöng „Jag har tretton kanaler skit på TV att välja mellan.
Egentligen finns det mer. Men:
ABC 1
ABC ONE
ABC HD
skickar exakt samma nonsens. Samt
SBS ONE
SBS HD
SBS 1
SbS 3
4 SBS

När vi låtsas att Tiiwii företag från andra program. Men inte med mig.

Lustigt nog betalar ingen här GEZ. HAHA! Biblioteket kan jag hämta ZDF ZDF program direkt och ta bort och det kostade mig ett öre / cent / cent.

Men nu tillbaka till ämnet:
Jag bor och har bott och arbetat REMOTE. Så långt långt långt borta från allt. 1600 km till nästa stad. Den första har att imitera mig. Northern Territory: statliga här. Stationerna är alla hemma, men i New South Wales och Victoria. Detta motsvarar Sydney och Melbourne. Nu är det ett faktum att företaget inte ser det, att betala för reklam som inte sänds i NSW och VIC, men i NT. Här är bara en hand full av människor bor. Låt oss två. I vilket fall är det så att Fernsehkanaele är alla gratis. Och hur finansieras GRATIS? Rätt! Werbumm! Jag har slutat tid (Redan i Melbourne): 8 minuter film, 3 minuter Werbumm, 8 minuter film, 3 minuter Werbumm. Det är / kommer att bli så dum. Nivå där det blir intressant / tråkigt: WERBUMM!

BOAH! Jag har registrerat mig på!

Men nu, som redan beskrivits ovan, så att bolaget troligen vissla i Werbumm Northern Territory. MEN: Vad ska de göra? Du måste avbryta programmet. Eftersom det är de andra stater gör, också. Så de visa oss NATURE!

WTF?

Dabbelju TIE EFF?

NATUR!

Och alltid samma slag. Om och om igen. Eftersom det är fortfarande den bescheuerter Werbumm!

„NEJ! Inte igen NATUR! „

